Söndag med konsortiemöte

Idag hade vi ett trevligt konsortiemöte med Stall Thunder och red dessutom två turer.
Här kommer lite bilder från morgonen

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 Responses to Söndag med konsortiemöte

  1. Bernt Järnepalm skriver:

    Hej Annika!
    Jag har en liten fråga. Är det du som har blivit följare på min blogg, 200meterkvar?
    Jag tycker att du är outstanding då det gäller att blogg och det måste vara verkligt roligt för andelsägarna att få så mycket information om och runt sin häst. Tyvärr var du så poppis att andelarna på din häst redan var slut när jag vaknade så jag blev utan…men det är smällar man får ta här i livet :o)
    Fortsätt så här, jag hänger med
    Bernt Järnepalm
    Sveriges gladaste man

    • annikakallse skriver:

      Tack! Jag har gjort ett försök att följa din blogg men har nog inte rikigt hitta rätt inställningar ännu… Jag har sagt det tidigare men det är synd att du inte hann med på Bliss men väldigt roligt att du är så engagerad!

      Hade någon sagt till mig för ett par år sedan att jag skulle blogga så hade jag bara skrattat =) Men jag har kommit underfull med att det är ett väldigt bra sätt att nå ut med den allmänna informationen och hålla hemsidan levande. Jag har mycket att tacka min pappa för också då det är han som förser mig med alla fina bilder. Bloggandet har nu blivit mer av en livsstil och numera bloggar jag även på ATG.se en gång per vecka, förutom min egen och riksgaloppens blogg 🙂

      Vi hörs och ses!
      /Annika

Lämna en kommentar